Jak unmark bad sectors?

Autor: Proximm (proximmUSUN_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 15:44:10 MET

Witam
wlozylem dyska 1 gb do jakiegos 486 i wlaczylem ndd. zaczelo mi sypac
bad sektorami i zamarkowalo mi je na dysku. Przerwalem mu to, dalem do
drugiego kompa a on poza tymi co juz byly, to nie wykryl nic wiecej.
to samo bylo z dyskiem 3 GB.
Jak je odznaczyc? Low Format? (Seagate)

BTW - dlaczego tak komputer sie zachowuje? (w BIOSie nie ma opcji czy
to CHS, czy LBA czy cokolwiek innego)
Proximm

--
Pozdrawiam
"Dlaczego wszyscy w okolo narzekaja na zycie??"