krew mnie zalewa...

Autor: fikolek_o1 (hoax_at_wp.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 10:35:25 MET

witm...

temat rzek..nagrywarka;-((

otoz...probuje nagrac film..ale jak nie wyskoczy mi blad..`power area
calubration ` to pokazuje `bnuffer underun` czy cos takiego...wlsnie
zmarnowalem 3 plytki i mam jush dosci...mam wim 2000 i wiem ze cos takiego
moze sie zdazyc z e np.nagrywarka moze stanac podczas nagrywnia...wylczylem
DMA i dalej to samo;-((( nagrywarka mam shit bo jest to combo smsunga,le na
nic mnie terz lepszego nie stac;-((( moze ktos podpowie co Zzrobic ..albo
chociash jak zwiekszyc buffor ngrywrki..wiem wiem..bios ..ale nwet nie wiem
jak go znalesc..;-((((

pozdrawiam

pioter