Re: krew mnie zalewa...

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 11:26:02 MET

Staraj się pisać PO POLSKU.
1. Przed nagrywaniem zdefragmentuj dysk.
2. Na materiał do nagrywania przeznaczaj naszybszy dysk (gdy masz więcej niż
1).
3. Przed nagrywaniem sprawdzaj szybkość napędu (NERO ma taką funkcję).
4. Przed nagrywaniem wykonuj SYMULACJĘ (nie zniszczycz płytki).
5. Nagrywaj z mniejszą prędkością.
Józef

Użytkownik "fikolek_o1" <hoax_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> witm...
>
> temat rzek..nagrywarka;-((
>
> otoz...probuje nagrac film..ale jak nie wyskoczy mi blad..`power area
> calubration ` to pokazuje `bnuffer underun` czy cos takiego...wlsnie
> zmarnowalem 3 plytki i mam jush dosci...mam wim 2000 i wiem ze cos takiego
> moze sie zdazyc z e np.nagrywarka moze stanac podczas
nagrywnia...wylczylem