Re: Problem... S.O.S!

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 10:42:10 MET

Użytkownik "DarksidEye" <darksideye_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie..
> Probowalem dojsc sam, w czym rzecz... za cholere nie wiem.....
> moze ktos wpadnie na pomysl i mnie oswieci...
> nie reagujac na nic, ... wtedy pomaga chwilowe odlaczenie
> drugiego dysku - wyjecie kieszeni i umieszczenie jej spowrotem.
> Czasem pojawia sie granatowy ekran z komunikatem o jakimstam powaznym
> bledzie i prosba o sprawdzenie zainstaowanych urzadzen i softu.i
restart...
> Zastanawiam, sie gdzie lezy problem, > Juz nie wiem... jesli ktos ma
jakis rozsadny pomysl na winowajce to bede
> dzwieczny...

moze zasilacz sie nie wyrabia przy 4 urzadzeniach?
odlaczaj od zasilania po kolei jedno uzradzenie, tak aby pracowaly tylko 3,
jesli przy 3 problem nie bedzie wystepowal w zadnej konfiguracji to znaczy
ze zasilacz, jesli w 3 z 4 ukladach to znaczy ze jedno z urzadzen.

MaPia