Re: wyjaca barracuda IV

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 23:15:56 MET

Halo, in news:b28eea$kaq$1_at_atlantis.news.tpi.pl, Ferdynand Trott hat
geschrieben:

> Kupiłem pod koniec maja 2002 80GB Seagate Barracudę IV.
> Rzeczywiście był to cholernie cichy dysk. Podkreślam - BYŁ. Żeby
> usłyszeć jak pracuje (czyta lub zapisuje) trzeba było dosłownie
> przyłożyć ucho do obudowy (dysku), a i wtedy nie było się pewnym,
> czy ten cichy szmer to nie złudzenie. Po mniej więcej pół roku,
> dysk pracuje z głośnością ciągnika Ursus.

Zauważyłem coś podobnego w swojej Baracudzie V 80GB. Na początku prawie
nie dało się jej usłyszeć. Zaś teraz (po ok. półtora miesiącu od
zakupu) wyraźnie słychać pracę dysku. Też się zastanawiam czy to
zwiększanie się głośności pracy nie zwiastuje jakiejś rychłej awarii...

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl