Re: >>> Jaka obuowa <<<

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 23:21:39 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl>
napisal mniej wiecej Mon, 10 Feb 2003 13:09:45 +0100 (o ile mu zegarek
dobrze chodzi) cos takiego:

>No to już wiesz, po co silne chłodzenie ;)
>
>A ekspoldowało Ci kiedyś ?
>Padł Ci kiedyś Huntkey ?

Jeszcze nie padł zaden, może dlatego że zasilają raczej tylko zestawy
na PIII. Czyli statystycznie o niebo lepsze od Codegenów bo awaryjność
jest mniejsza o 100% :o) Ale czasami ktorys PC piszczy i w ASUS Probe
widac ze +12 skacze poza tolerancje +/-10%

>Noooo....:)) Ale w końcu wysłuchiwać tylko pochwał to nie ma sensu ;)
>A masz coś na Enlight'a/Sirtec'a ???

- za male radiatory
- brzydkie logo na wentylatorze ;o)
- pierwszy egzemplarz jaki mialem wydawał z siebie w czasie pracy
jednostajne bzyczenie. Myślałem że trafił mi sie felerny ale na
silentpcreview przeczytałem że sporo egzemplarzy to ma. Pewnie dzieci
w chińskich obozach pracy nawijają transformatorki :o(

Pozdrawiam

oVo