Re: >>> Jaka obuowa <<<

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 02:26:46 MET

On Fri, 07 Feb 2003 22:52:21 +0100, oVo wrote:

> Uzytkownik przedstawiajacy sie jako Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl>
> napisal mniej wiecej Thu, 6 Feb 2003 13:54:11 +0100 (o ile mu zegarek
> dobrze chodzi) cos takiego:

> O, widze że sie powoli staję kult-oVą postacią :o))

A jaaaaak.....
Nikt, poza Tobą, nie nawieszał tylu psów na Huntkey'u, chcąc nie-chcąc
musiałeś stać się autorytetem w tej dziedzinie. Takie zasady: im więcej
narzekasz, tym więcej cię poważają ;)))

A tak serio, wywal w punktach, co masz na Huntkey,a. Nigdy specjalnie
nie wnikałem w budowę zasilaczy. Dla mnie ważna była zasada: im cięższy,
tym lepszy. No i napięcia - muszą być stabilne. Ty natomiast - o ile
wiem - jesteś jedyną osobą, która wyżej ceni Codegen'a, niż
Huntkey'a...Więc ? ;)))

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!