Re: >>> Jaka obuowa <<<

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 17:15:59 MET

Rafał Bartoszak wrote:

> A tak serio, wywal w punktach, co masz na Huntkey,a. Nigdy specjalnie
> nie wnikałem w budowę zasilaczy. Dla mnie ważna była zasada: im
> cięższy, tym lepszy.

Z ta zasada kup sobie Fell za 70zl w wersji ciezkiej :] Napewno jest dobry
;)

> No i napięcia - muszą być stabilne. Ty natomiast
> - o ile wiem - jesteś jedyną osobą, która wyżej ceni Codegen'a, niż
> Huntkey'a...Więc ? ;)))

No ja jeszcze wrzuce 3 grosze :P
- wydajnosc nie najlepsza do bardziej rozbudwoanych zestawow sie nie
nadaje :/
- stabilnie to on trzyma napiecia przy malym obciazeniu
- za maly prad (sporo <1A) przy +5VSB czyli problemy z odpaleniem kompa z
klawiatury oraz problemy z WOL i WOR

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"