Re: asua AV7333-X i jego wbudowany lan ( jak włączyć ) ?

Autor: Castrol (jacek_01_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 22:34:24 MET

Użytkownik "DeVrO" <rhotax_at_nospamtenbit.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Kupiłem sobie tą płytę i mam taki kłopot:
> Po zainstalowaniu win2k i wszystkich dostarczonych przez producenta

[ciach]

po pierwsze to napisz cos jak ten koles na tym smiga, czy jest to jakies
chello albo cos takiego

po drugie, jesli jest to polaczenie sieciowe miedzy kompami, to sprawdz czy
kabel jest dobrze scrosowany

PS. Tez mam plyte z wbudowanym lanem + do tego zainstalowane dwie sieciowki
i nic w biosie nie trzeba wylaczac, system widzi po prostu trzy karty

Pozdrawiam
Jacek