asua AV7333-X i jego wbudowany lan ( jak włączyć ) ?

Autor: DeVrO (rhotax_at_nospamtenbit.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 21:03:17 MET

Witam
Kupiłem sobie tą płytę i mam taki kłopot:
Po zainstalowaniu win2k i wszystkich dostarczonych przez producenta
sterów (oraz przeczytałem dokładnie całego manuala), wbudowany lan się
instaluje jako (ASUSTeK/Broadcom 440x 10/100 Integrated Controller)i
generalnie wszystko wygląda ok.
Ale, mimo wpisania prawidłowego wszystkich parametrów połączenia, lan
nie działa prawidłowo. Nie świecą się ani nie migają na nim diody i
pokazuje "Kabel Sieciowy Odłączony"
Kabel sieciowy jest podpięty, ustawienia sieci prawidłowe (inny komp
śmiga na tym jak rakieta) a ten nieszczęśnik z wbudowanym lanem nic.

Wsadziłem mu inną kartę w pci, ale efekt był taki sam. mimo
prawidłowych ustawień karta nie działała, po podpięciu kabla nie świecą
się ani nie migają diody nawet.
Przypuszczam ze jest lan w biosie wyłączony, ale nie mogę tego znaleźć.

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie :) to dzięki jak by co :)

--
Pozdrawiam
DeVrO