Re: Samsung Syncmaster 765MB

Autor: Robert P. (zyx123_at_poczta.zonet.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 22:48:17 MET

Użytkownik "Anshar" <anshar_at_lexx.eu.org> napisał w wiadomości
> Kupilem sobie nowiutki monitor 17' Samsung Syncmaster 765MB.
> Zauwazylem ze w prawym dolnym rogu ekranu widac tak jakby rozjezdzaja sie
> kolory. Na przyklad kiedy nasuwam myszke w ten rog, gdzie znajduje sie
zegar
> w windowsie, to na znaczniku myszki (bialym) pojawia sie jakby czerwonawy
> cien. Po odpaleniu Nokia monitor test albo Nec test to widac na obrazach
> kontrolnych w tym wlasnie miejscu jak linie sie rozszczepiaja na kolor
> czerwonawy.
> Niby to nie przeszkadza, jednak mam dziwne uczucie... nie wiem czy isc to
> [...]

brak zbieznosci , powinni to skorygowac w serwisie, ale moze sie zdarzyc, ze
wydadza opinie, ze miesci sie w granicach normy.

nieznaczna zmiana geometrii po rozgrzaniu maskownicy na 99 % napisza , ze
miesci sie w normie. Np w prtzypadku monitorow LG takie rozjechanie dochodzi
w niektorych egzemplarzach do 0,5 cm po okolo 15 minutach od wlaczenia wraca
do normy - odpowiedz serwisu LG "miesci sie w garnicach normy"

sorry, ale powtorze to co bylo na tej grupie 100 000 razy - sprawdz w
sklepie PRZED podjeciem decyzji o zakupie tego wlasnie egzemplarza.

Mam Samsunga 755DF wzialem CZWARTY jaki sprzedawca wyjal z kartonu (myslalem
, ze mnie zabije wzrokiem) i od ponad 2 lat jestem z niego bardzo zadowlony.

Robert P.