Re: kto renimuje procka?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 18:10:15 MET

Wojtek wrote:

> Moze sie nie znam, ale wydaje mi sie oczywiste ze jednak te nozki nie
> sa dla bajeru, ale sa niestety potrzebne.
> Jesli sie myle, to z przyjemnoscia poznam prawde.

Mylisz sie. Znaczaca czesc wyprowadzen to linie zasilania i
masy (prad musi jakos doplywac do ukladu, a potrafi byc go naprawde duzo
:) prawie polowa wyprowadzen wspolczesnych procesorow to wlsanie zasilanie
i masa. Takie nozki mozna oczywiscie wykorzystywac do innych celow w
przyszlosci (np. zmiany w Socket 370 na Socket 370 FCPGA). Usuniwcie
jednej linii zasilajacej badz masy nie ma praktycznie zadnego wplywu na
jego prace procesora pod warunkiem, ze sa ze soba zwarte wewnatrz
procesora.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"