Re: kto renimuje procka?

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 17:54:31 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Zamiast sie smiac poczytal bys troche dokumentacji Intela.

A pisza tam ile jest niepotrzebnych nozek, ktore mozna sobie powyrywac?
Jesli tak, co nic dziwnego ze Intel jest drogi, skoro daje w procesorach
zupelnie niepotrzebne elementy.
W sumie jakby zezlomowac te niepotrzebne nozki z calego swiata, to kupe
metalu by sie zaoszczedzilo ;)

Moze sie nie znam, ale wydaje mi sie oczywiste ze jednak te nozki nie sa dla
bajeru, ale sa niestety potrzebne.
Jesli sie myle, to z przyjemnoscia poznam prawde.

Wojtek