Re: Dlaczego Athlon to takie badziewie?

Autor: Andrzej (niepodaje_at_spam.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 18:10:22 MET

Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości

> bzdura - 3dmark nie daje opinii o procu

Nie lubię AMD'ka, ale trzeba być obiektywnym. Masz
rację do testów procesora służy "PCMark..., zaś
3DMark do testów kart graficznych, przy czym ten
program preferuje (czyt. popiera) Nvidię i żadne
wyniki porównawcze z innym producentem kart
(np. ATI kontra Nvidia) nie są *obiektywne* .

--
Andy_K.
"Nie mam nic przeciwko ruchom kobiet, byleby były rytmiczne."