Re: 9500 na 9500pro?

Autor: janekbo (janekbo_at_poczta.fm)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 10:53:46 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Ja w tym nic nie widze nie fair. Ludzi sa take leniwi, ze ciezko im nawet
> samemu pomyslec nie mowiac juz zeby mial sam czegos szukac i czytac...
> czekaja tylko na gotowe...
Wychowywanie spoleczenstwa zacznij od siebie. Skoro ktos trafil na ta grupe
to to jest odpowiednie miejsce i czas. Jest to publiczne forum a nie jakies
faq zbiorowe.

> A wiesz jakei to jest rozwijace? Probowales kiedys sam?
Przegladanie 95% wynikow jako ofert promocyjnych .... nie watpie.

> No widzisz, a ja takim leniom mowie "f... off" i nie pisze odowiedz...
To swiadczy o Twojej ignorancji. Nie kazdy post musi byc natychmiast
skomentowany.
Moze warto czasem napisac cos konstruktywnego, a tak wystraszyles tylko
chlopaka i na priva mi pisze, ze sie boi o cos jeszcze zapytac, ze dostanie
zjebke i tak dalej.
Wiec przy okazji dopisze odpowiedz na pytanie: "Czy cos sie dzieje z karta
na stale po tej przerobce?" - Nie nic sie nie stanie. W innym kompie/ po
usunieciu drivera i wpisow w rejestrze (systemowym) bedzie dzialala
dokladnie tak samo jak przed modyfikacja.
Pozdrawiam,
janekbo