Re: 9500 na 9500pro?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 23:03:59 MET

janekbo wrote:

> Albo lepiej chwilke zaczekac i nie sluchac stalych odsylaczy na
> google.... Troche to nie fair odpisywac na polowe postow jak sie nie
> ma pojecia ze to bylo gdzies tam i cos tam....

Ja w tym nic nie widze nie fair. Ludzi sa take leniwi, ze ciezko im nawet
samemu pomyslec nie mowiac juz zeby mial sam czegos szukac i czytac...
czekaja tylko na gotowe...

> a najlepiej poszukaj na google.

A wiesz jakei to jest rozwijace? Probowales kiedys sam?

> Ja mowie takim przyslugiwaczom "f... off" i pisze odpowiedz.

No widzisz, a ja takim leniom mowie "f... off" i nie pisze odowiedz...

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"