Re: 9500 na 9500pro?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 17:46:09 MET

janekbo wrote:

> Wychowywanie spoleczenstwa zacznij od siebie.

Rozwin mysl...

> Skoro ktos trafil na ta grupe to to jest odpowiednie miejsce i czas.

Nie koniecznie.

> Jest to publiczne forum a nie jakies faq zbiorowe.

Na ktorym jest ponad 400 postow dziennie z czego czesc to powtarzajace sie
te same pytania, a czesc kompletnie nie zwiazane z tematyka grupy.

> Przegladanie 95% wynikow jako ofert promocyjnych .... nie watpie.

???
Jakis problem z wyszukiwaniem?

> To swiadczy o Twojej ignorancji.

Mozliwe, ale przynajmniej nie ma takiego "burdelu" na grupie jak by mogl
byc.

> Nie kazdy post musi byc natychmiast skomentowany.

Ale o co chodzi?

> Moze warto czasem napisac cos konstruktywnego, a tak wystraszyles
> tylko chlopaka i na priva mi pisze, ze sie boi o cos jeszcze zapytac,
> ze dostanie zjebke i tak dalej.

Nie rozumiem zbytnio czym go niby wystraszylem :/ Nie napisalem nic
bezposrednio do niego czym by mogl wystraszyc, odsninie leni bylo ogolnie
w odowiedz na Twoje komentarze.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"