Re: Słabo kręcący się 1700+

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 00:21:55 MET

Artur Gawryszczak claimed:
> A ... fuck(t) - to tłumaczy twoje niepowodzenia. Masz pierwszą wersję, a
> ona ma o jakieś paręset MHz niżej pułap możliwości. Niestety.

Git :) Hobby umarło zanim zdąrzyło się przerodzić w coś niebezpiecznego :))

> inny zakres stosowanych taktowań - a to się bierze pod uwagę zawsze przy
> kupnie procesora pod O/C.

Nie kupowałem procka do O/C. A tak BTW, czy to oznacza, że mój jest
bardziej czy mniej stabilny niż te późniejsze ? Szybciej umrze chodząc
na 1.7GHz ?

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
Athlon XP 1700+ @1700MHz, Soltek 75DRV5-C, Riva Vanta (@135%)