Re: Czy 12,5 V to ?le?

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 00:22:38 MET

> Jeszcze ie tak dawno procki pracowaly z zegarem 100MHz, wykonane byly
> w tdechnologii 0.5u i wydzielaly kilkanascie W mocy. Czasy sie
> zmieniaja. Kiedys wystarczyl zasialacz 200W i ni bylo problemu bo i
> tak 100 bylo w zapasie. Dziste 100W potrafi zezrec sam procek a gdzie
> reszta gratow? I co na to przeciazaone, marnej jakosci zasilacze?
> Ano nic. Daja z siebie ile moga, a ze pracuja na granicy to i efekty
> bywaja rozne.

Wychodzę z założenia, że jeżeli komp działa stablinie to nikogo drobne
odchylenia nie powinny obchodzić. Przecież 1V to może być w granicy błędu
pomiaru.

> W sumie to nalezy sie cieszyc ze nie dajesz sie zwariowac, moze nidy
> nie padl Ci zasilacz? Moze nie podkrecasz procka? Moze kiedys
> zaczniesz i wtedy niektore parametry pracy Twojego kompa Cie troche
> bardziej zainteresuja.

Padł mi jeden zasilacz. Poszedł razem z HDD. Kupiłem nowy (kiedyś o tym
pisałem na grupe) i jade na Duronie 850_at_952.

PS. Usterkowość to normalna rzecz.

TJD