TV-Out + LineOut -> Euro-RGB mowiac krotko podlaczamy kompyter do telewizora.

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 00:25:12 MET

Witam, wiem, iż częściowo problem mój nie dotyczy tej grupy, ale myślę, iż
znajdzie się tu osoba, która będzie potrafiła mi pomóc.
Chcę podłączyć mój komputer do telewizora [na 28 calach o wiele przyjemniej
będzie oglądało się filmy :)]. Niestety w sklepach nie udało mi się znaleźć
przewodu TV-Out + LineOut -> Euro-RGB. Mam już wtyczkę RGB, małego jacka i
S-Video oraz przewody. problem jednak w tym, iż nie wiem dokładnie jak je
podłączyć. A oto pytania na które szukam odpowiedzi.
1. W wyjściu LineOut który przewód to kanał lewy, a który to prawy? Ten
najbliżej obudowy to z pewnością wspólna masa dla obydwu kanałów.
2. Pod które z bolczyków we wtyczce S-Video to sygnał i masa wizji??
3. Pod które z bolców Euro-RGB mam podłączyć te kable?? Myślę iż najprościej
będzie opisanie ich numerycznie, ponieważ na wtyczce są one ponumerowane od
1 do 20. [to ta cześć wykraczająca poza tematykę tej grypy :)]
Za pomoc z góry dziękuję.
Pozdrawiam

--
  motto