rozbudowa PC

Autor: Marek-O (decr_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 18:39:18 MET

Bardzo prosze o pomoc, rozmawialem juz chyba ze wszystkimi "informatykami" w
okolicy i kazdy mowi co innego.
Mam stary komputer i chcialbym go rozbudowac. Moim celem jest taka rozbudowa
aby obslugiwal divixy.
Stan obecny:
Procesor Intel Celeron 333
Pamiec SDRAM 32 + 64 = 96 MB (100 Hz)
Karta grafiki na zlaczu AGP: S3 ViRGE GX 2, memory 4096 kB SGRAM (odczytanie
z programu WCPUID)
PCU na SLOT1

W programie HWiNFO32 udalo mi sie odczytac nastepujace dane:
Motherboard Chipset ALiM1621 Aladdin Pro II

W programie CT BIOS udalo mi sie odczytac nastepujace dane:
OEM ID: 1437 HSING TECH ENTERPRISE CO. LTD. (chyba producent plyty)
Chipset ALi 1621
BIOS 128KB
Procesor P6
AMI-BIOS found Version 10.20.Data 15.07.95. ( Po wejsciu do biosa widac
VERSION 1.19) ?

I jeszcze ciag znakow widoczny po uruchomieniu komputera a ktory to zawiera
producenta plyty itd.
61-1020-001437-00111111-071595-ALi1621-M726_V3.3-5123M

To wszystko co wiem o moim komputerze.

Czy wchodzi w gre zostawienie plyty glownej i wpiecie wiekszego procesora?
Moze by zaktualizowac BIOS??? Czy jest nowsza wersja biosa i w czym powinna
pomoc?
Prosze o rady, chodzi mi o to aby bylo najtaniej. W tej chwili nie moge
pozwolic sobie na wymiane komputera a dziecko nie daje mi zyc - ciagle te
divixy.

Pozdrawiam serdecznie
Marek