Re: Prosze wytlumaczcie mi to (partycje)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 18:28:47 MET

Andrzej wrote:

> Powiedz mi w takim razie jak do tematyki grupy
> ma się - wymiana tuszu w drukarce?:

Normalnie, post jest jak najbardziej zgodny z tematyka grupy wiec nie
rozumiem w czym problem. Czy jest cos niejasnego w opisie grupy dla
Ciebie?

> Przecież postępując tak jak Ty byś chciał to by trzeba
> wywalić 90% postów ze względu na NTG!?

Bez przesady. Widze, ze masz spory problemy ze zrozumieniem tematyki
grupy. Zreszta to nie jest moje widzi mi sie i dzieki zdecydowanemu
"tepieniu" postow NTG w ciagu 1,5 roku w znaczacy sposob udalo sie
ograniczyc posty na temat Windwosa itp... itd... oraz parawie zupelnie
usunac SPAM. Jesli Ci sie to nie podoba i sie z tym nie zgadzasz to nikt
Cie tu na sile nie trzyma... Ale jesli chcesz czytac i pisac na grupe to
musisz przestrzegac zasad tu panujacych.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"