Re: Prawie znalazlem rozwiązanie b.nietypowgo problemu, ale potrzebuję Waszych porad

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 10:02:24 MET

> A moje pytanie jest takie: Co się dzieje przy zamykaniu windowsa(98) i
> wychodzeniu do DOSa z kartą muzyczną? Czy to ma jakiś związek z config.sys
> czy autoexec.bat (np. Windows gdzieś się wcina w połowie ładowania ich i
> dokonczenie jest mozliwe po opuszczeniu Win do trybu DOS)??? Żebym
znalazł
> to co się nie ładuje i przerzucił to jakoś do przodu, to możeby
zadziałało.
> No właśnie, tylko gdzie tego szukać?

c:\windows\dosstart.bat

jezeli cos tam bedzie to daj to na koniec autoexec.bat

> Zainstalowalem najnowsze dostepne stery, ale nie pomogło

Jest duzo mozliwosci ... najnowsze sterowniki do wszystkiego i nowy BIOS do
plyty. Poza tym czy sprawdzales czy na 2 COM'ie to samo sie dzieje ? Moze ta
twoja karta muzyczna wlazi w jakis sposob na zakres we/wy COM'a lub na jego
przerwanie ? Dodatkowo moze byl jakis patch do windowsa (tak jak do XP) na
ta przypadlosc ... ?

Zobacz jeszcze czy po wylaczeniu (lub wlaczeniu jezeli jest wylaczone) DMA
dla dysku i CD-ROM'a cos sie zmieni ...