Prawie znalazlem rozwiązanie b.nietypowgo problemu, ale potrzebuję Waszych porad

Autor: Prysznic (prysznic2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 04:02:46 MET

Witam,
    Mój problem ma juz 2 lata i polega na tym, że SDI nie działa (0
transferu, ale również nie połączy) jesli nie gra muzyka (np. Winamp).
Wczoraj wyszedłem do trybu MS-DOS i wróciłem do windowsa komendą 'win'. I
okazało się, że SDI się połączyło i działało bez muzyki. I tak jest za
każdym razem.

A moje pytanie jest takie: Co się dzieje przy zamykaniu windowsa(98) i
wychodzeniu do DOSa z kartą muzyczną? Czy to ma jakiś związek z config.sys
czy autoexec.bat (np. Windows gdzieś się wcina w połowie ładowania ich i
dokonczenie jest mozliwe po opuszczeniu Win do trybu DOS)??? Żebym znalazł
to co się nie ładuje i przerzucił to jakoś do przodu, to możeby zadziałało.
No właśnie, tylko gdzie tego szukać?

Zainstalowalem najnowsze dostepne stery, ale nie pomogło

Pozdrawiam,
Prysznic

włączenie komputera ==> uruchomienie windows ==> zamknięcie windows ==>
uruchomienie windows ==> i "już" mogę się połączyć :)