Re: nForce2 czy KT400 ?

Autor: janekbo (janekbo_at_poczta.fm)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 10:04:10 MET

Użytkownik "Przemek" <spam_at_spam.pl> napisał w wiadomości
> Czy moglbys sie pochwalic jak masz ta plyte glowna, chodzi mi o producenta
> i model.
Epox 8RDA+

> A tak na marginesie... To jest w twojej wypowiedzi troszke nieprawdy...
> A mianowicie nie wszystkie plyty glowne oparte na nForce2 maja
zintegrowana
> dzwiekowe ktora to wedlug ciebie doruwnuje SB Audigy.
Nie ma sensu kupowac plyty z tym chipsetem w okrojonej wersji. Wg. testow i
tak widac, ze pozycje okrojone sa zreguly znacznie gorzej wykonane i mniej
wydajne - a roznice w cenie nie sa ogromne. Zdecydowanie polecam mojego
epoxa i asusa ale w wersji co najmniej deluxe.
Pozdrawiam,
janekbo