Re: Prawie znalazlem rozwiązanie b.nietypowgo problemu, ale potrzebuję Waszych porad

Autor: Prysznic (prysznic2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 15:17:35 MET

> c:\windows\dosstart.bat
> jezeli cos tam bedzie to daj to na koniec autoexec.bat

Niestety nic tam nie było

> Jest duzo mozliwosci ... najnowsze sterowniki do wszystkiego i nowy BIOS
do
> plyty. Poza tym czy sprawdzales czy na 2 COM'ie to samo sie dzieje ? Moze
ta
> twoja karta muzyczna wlazi w jakis sposob na zakres we/wy COM'a lub na
jego
> przerwanie ? Dodatkowo moze byl jakis patch do windowsa (tak jak do XP) na
> ta przypadlosc ... ?

Bede próbował przełączyć SDI na com2 (kabelek na plycie do drugiego
gniazdka)

> Zobacz jeszcze czy po wylaczeniu (lub wlaczeniu jezeli jest wylaczone) DMA
> dla dysku i CD-ROM'a cos sie zmieni ...

Nic się nie zmienia.

Szukam dalej. Zauważyłem jeszcze, że jak wybiore "Uruchom ponownie" z
shiftem, to tez SDI zadziała.

A jeszcze jedna sprawa. Pamietam, ze swego czasu probowałem zainstalowac od
nowa windows na czysto (powyjmowalem wszystkie karty rozszezen, k.muz. tez,
to wtedy SDI tez nie pracowalo (nie pamietam jak bylo przy wychodzeniu do
MSDOS)

Pozdrawiam,
(otwarty na wszelkie sugestie) Prysznic