Re: Duchy?

Autor: Fatalista (ggonde_at_wp.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 19:58:11 MET

Spox - wszytsko jest ok, duchow raczej nie masz. Sa 2 mozliwosci -
1. Masz wlaczona opcje system after ac back (bios lub zwora na plycie)-
jesli nastapi chwilowy zanik pradu - wystarczy kilka ms system podnie sie po
powrocie napiecia. - zrob test - wyciagnij wtyczke z kontaktu i wloz z
powrotem. Jesli sie komp wlaczy tzn ze to to.
2. masz wlaczona funkcje wol - wake on lan na sieciowce.