Duchy?

Autor: Wojtek Szczygiel (ws_at__USUN_gazeta.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 18:52:33 MET

Witam,

Mam maly 'problem'. Wieczorem wylaczam komputer, rano jest wlaczony ;D Nie
wiem zupelnie jak moze sie sam wlaczyc.
Wykluczony jest udzial osob trzecich, ja raczej nie lunatykuje ;)
Czy ktos bylby sklonny wyjasnic mi nature zjawiska?

Dodatkowe informacje: pojawia sie _tylko_ po wylaczeniu awaryjnym (czesto w
czasie zamykania systemu (Win ME - wiem wiem nie najlepszy, jednak u mnie
jedyny "stabilnie" chodzacy) pokazuje mi sie ekran smierci) - wciskam
wowczas na 4 sek przelacznik i mowie 'do jutra'.

Sprzet: Soltek SL75-DRV4 + Athlon XP 1600+
            Obudowa jakas tania XPOWER
            w srodku jest jeszcze Radeon, karta sieciowa.

Wszystkim kolegom spirytualistom z gory dziekuje ;)

--
Wojtek
mailto:ws_at_gazeta.pl