Re: Duchy?

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d[SPAM_JEST_BE)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 20:44:29 MET

"Fatalista" napisał:

> 1. Masz wlaczona opcje system after ac back (bios lub zwora na plycie)-
> jesli nastapi chwilowy zanik pradu - wystarczy kilka ms system podnie sie po
> powrocie napiecia. - zrob test - wyciagnij wtyczke z kontaktu i wloz z
> powrotem. Jesli sie komp wlaczy tzn ze to to.
> 2. masz wlaczona funkcje wol - wake on lan na sieciowce.

Lub:

3. Masz płytę i BIOS z funkcją włączenia komputera o nastawionej godzinie
(na przykład 7:00). Dziwna sprawa, ale u mnie ni cholery to nie chce działać
po normalnym wyłączeniu komputera, tylko - jak u Ciebie - właśnie po awaryjnym.
Mam co prawda inną płytę, ale widzę wyraźne podobieństwa w objawach.

Wejdź do BIOSU i wyłącz cholerstwo.

--
Sławek [am-pm]