Media-Tech MT 160 PC Dual Shock controller

Autor: gemini (gem-ini{no-more-spam}_at_o2.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 19:52:13 MET

Witam,

Mam problem z ww. padem... mianowicie nie dziala mi dual shock w zadnej grze
(Colin 2, NFS5,6 w innych juz nie chcialo mi sie sprawdzac..)

Pada mam zainstalowanego pod windowsem 2000 prof.
we wlasciwosciach pada jest zakladka effect pages i tam gdy przyciska sie
krzyzyk, albo zmienia sie polezenie kontrolera analogowego, to wtedy
wibruje...

Wie ktos moze jak to zmusic do wspolpracy z grami?

Przejrzalem archiwum, i znalazlem pare postow nt. tego pada, ale niestety
wszystkie bez odpowiedzi :(

Znacie moze jakies inne pady, w ktorych wibracje dzialaja ok z grami?

Z gory dzieki za odpowiedz.

Pozdrawiam

gemini
gem-ini{no-more-spam}@o2.pl