Re: Dziwne rezultaty podkręcania Athlona 1700+

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 01:37:59 MET

Artur Gawryszczak claimed:
> Złe skalowanie, uwaga j.w. :-( Dlatego się czasem przydaje sensorek w
> komplecie z multimetrem, coby coś sprawdzić, albo sobie wyskalować.

Dałem spokój. Nie zawiesiłi się przez 15minut przy odpalonych:
burnK7, seti_at_home, Xy, mozilla, slrn i kilka serwerów w tle. Musi działać :)
Jak otwarłem okno na chwilę to temperatura spadła o 5st. Włączenie
dodatkowego wiatraka w obudowie - dalsze 5st. Z tym, że żadne z powyższych
nie wchodzi w rachubę - już wolę nie podkręcać :>

> Urosło z 48? A może jest zły typ czujnika skonfigurowany? Sprawdź paluchem
> radiator czy co ...

Radiator troszkę ciepły, ale nie na tyle, żeby poparzyć mi zewnętrzną
część dłoni przez 2sekundy. Stąd mój wniosek, że lm_sensors chrzani
głupoty.

> Może być, że na skutek braku sensownych danych lm_sensors w obecnej wersji
> pokazuje ci głupoty - wtedy proponuję molestować burnK7 windowsiany
> wespół z tamecznymi programami monitorującymi (naprzemiennie MBM i
> rekomendowany przez producenta płyty głównej).

Na razie męczyłem NFS HP2, Crazy Taxi i 3DMarka. Po godzinie ani śladu
zmęczenia (zamknięta obudowa, wyłączony dodatkowy wiatrak).

> I pomarudziłbym supportowi
> producenta, żeby nie myślał, że jak jest cisza, to nie ma zainteresowania
> :-)

Pomarudzę im, żeby się dowiedzieć po jaką cholerę powielają funkcje
ABS w oddzielnej opcji bios'a (a max w niej to 70st).

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
When was the last time you did something for the first time ?