Re: Dziwne rezultaty podkręcania Athlona 1700+

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 01:26:54 MET

Marcin Wojtczuk wrote:
> Artur Gawryszczak claimed:
> Moje lm_sensors są lewe jakieś. Płyta główna też jakaś dla ostrożnych,
> bo przy 70st wyłącza mi kompa. Zostawiłem tylko ABS (wyłączy kompa przy
> 85st na rdzeniu).

Dlatego lubię np. sensory Winbonda. Dokumentacja do nich jest chyba
dostępniejsza bo pomiary są rozsądne i zgadzają się przyzwoicuie z
rzeczywistością.

> Heh. 6.5V na 3.3V. Złe odczyty napewno (karta graficzna by spłonęła).

Złe skalowanie, uwaga j.w. :-( Dlatego się czasem przydaje sensorek w
komplecie z multimetrem, coby coś sprawdzić, albo sobie wyskalować.

> burnK7 chodzi już 10minut - lm_sensors pokazuje 83st.

Urosło z 48? A może jest zły typ czujnika skonfigurowany? Sprawdź paluchem
radiator czy co ...

> Hm.. nie padł mi komp w czasie pisania tego posta. To już nieźle...

Może być, że na skutek braku sensownych danych lm_sensors w obecnej wersji
pokazuje ci głupoty - wtedy proponuję molestować burnK7 windowsiany
wespół z tamecznymi programami monitorującymi (naprzemiennie MBM i
rekomendowany przez producenta płyty głównej). I pomarudziłbym supportowi
producenta, żeby nie myślał, że jak jest cisza, to nie ma zainteresowania
:-)

--
Pozdrówka,
        Artur