Re: Memorex 52x CD/RW 3202 3265

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 01:43:49 MET

"mirro" <bis2_at_go2.pl> wrote in message news:b1qj8o$qnt$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Niestety (???) nie uzywam, ale co do sprzetu Memorexa mam bardzo mieszane
> uczucia. Kiedys kupilem nagrywarke, ale dzialal z nia tylko jeden program -
> ten dolaczony do niej. Ostatnio zakupilem CD-ROM 52x, ktory podobno mial
> miec w sobie naped Plextora. Tragedia. W ogole nie dalo sie odtwarzac filmow
> bezposrednio z cd-romu.Przy kopiowaniu duzych plikow strasznie sie "meczyl"
> Wymiana na LG uzdrowila sytuacje.

Ja miałem dawno temu memorexa 8x i naprawdę sprawował się wyśmienicie.
Wymieniłem go na Liteona 12x (albo 16x?, nie pamiętam) i z nim miałem
już małe problemy: w ciepłym pececie miał problemy z nagrywaniem końcówek
płyt - dochodził do 97% i potem coraz wolniej, coraz wolniej, aż się
zwykle poddawał... Teraz właśnie używam Samsunga 32x ($40!) i bez problemów.
Znajomy poprosił mnie o kupienie nagrywarki, wiec dla niego wybrałem
Memorexa bo mam z tą firmą dobre wspomnienia a nie jest dodatkowo drogi.

> Moim zdaniem lepiej inwestowac w sprzet sprawdzony, ktory byl na tej grupie
> wielokrotnie opisywany, np: Liteon, LG czy Teac.

Znajdź mi proszę LG, Leteona lub Teaca 52x za $56 brutto, bo ja nie widziałem.

A tyle mnie ten Memorex dziś kosztował: $80+$6(tax)-$30(upust wysłany pocztą).
http://www.bestbuy.com/Detail.asp?m=488&cat=511&scat=514&e=11181915
Właśnie zabieram się za instalacje - ciekawe jak chodzi... Mam nadzieję,
że mi się płyty CDR w nim nie posypią o takiej zawrotnej prędkości...
Toż to prawie helikopter ;-)