Re: Dziwne rezultaty podkręcania Athlona 1700+

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 00:11:34 MET

Artur Gawryszczak claimed:
> Dobrze nie jest, źle też nie :) Puść burnK7 i powiedz ile nagrzał po pół
> godzinie :)

Moje lm_sensors są lewe jakieś. Płyta główna też jakaś dla ostrożnych, bo
przy 70st wyłącza mi kompa. Zostawiłem tylko ABS (wyłączy kompa przy 85st na
rdzeniu).

> Poobserwuj sobie przy tym zachowania napięć, zwłaszcza
> ujemnych.

Heh. 6.5V na 3.3V. Złe odczyty napewno (karta graficzna by spłonęła).

> Żebyś się czuł bezpiecznie to przynajmniej raz znajdź
> temperaturę, przy której komp pada w czasie <~10minut (przy używanym
> V_core i zegarze CPU).

burnK7 chodzi już 10minut - lm_sensors pokazuje 83st.

> Póki jesteś o ~10°C niżej - jesteś bezpieczny i
> raczej nie musisz pamiętać, żeby na upały przestawiać FSB :-)

Ja kręcę mnożnikiem. Na razie jest tak:
10x166, 1.6V na procesor. Działa jak rasowy 2000+.

> Ale jeszcze zgrabniej jest sentinelle[...]

Zainteresuję się.

Hm.. nie padł mi komp w czasie pisania tego posta. To już nieźle...

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
When was the last time you did something for the first time ?