Re: Karta Video - pomóżcie

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 00:42:09 MET

Użytkownik "-=Przemek=-" <cornhole_at_darmo.alter.pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym kupić kartę video w celu zgrywania sekwencji video z kamery i
> magnetowidu.
> Nie orientuję się zbytnio w możliwościach dzisiejszych kart video i
dlatego
> chciałem prosić o pomoc - jaką wybrać i na co patrzeć przy wyborze
> (chciałbym wydać niewiele pieniędzy).
> Czy na poniżej opisanym sprzęcie będzie możliwe bezproblemowe zgrywanie
> filmów z kasety do formatu cyfrowego?
>
> Abit BH6 1.1, Celeron 800_at_1200, 256MB SDRAM 150MHz, GF2 MX400 64MB SDRAM +
> tv-out, dysk Maxtor D540X (5400obr, 40GB) pracujacy na kontrolerze
UDMA/33.

Ale najważniejszego nie podałeś, czyli jaka to kamera: cyfrowa czy
analogowa?
Chociaż podejrzewam że analogowa (bo jest jeszcze magnetowid), więc
potrzebujesz
tunera TV, np. AverMedia lub Prolink PixelView lub inne. W zasadzie nie ma
między
nimi różnicy w jakości zgrywanego materiału. Do tego dobry program - polecam
PowerVCR i jazda. Nie liczyłbym jednak zbytnio na dobrą jakość, a już
szczególnie
z takim procesorem. Nic nie zastąpi kamery cyfrowej, niestety.
Są też specjalne karty do zgrywanie video analogowego, ale są to już
produkty
profesjonalne i przy tym oczywiście drogie.