Re: Dziwne rezultaty podkręcania Athlona 1700+

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 22:59:33 MET

Marcin Wojtczuk wrote:
> Artur Gawryszczak claimed:
> Dobra, mam lm_sensors - idę próbować.
[...]
> +48°C
> Cienko widzę swoje szanse :)

Dobrze nie jest, źle też nie :) Puść burnK7 i powiedz ile nagrzał po pół
godzinie :) Poobserwuj sobie przy tym zachowania napięć, zwłaszcza
ujemnych. Żebyś się czuł bezpiecznie to przynajmniej raz znajdź
temperaturę, przy której komp pada w czasie <~10minut (przy używanym
V_core i zegarze CPU). Póki jesteś o ~10°C niżej - jesteś bezpieczny i
raczej nie musisz pamiętać, żeby na upały przestawiać FSB :-)

> Logowanie co minutę ?

cron + sleep 10 ? :-)
Ale jeszcze zgrabniej jest sentinelle - mam nastawione właśnie na 10s, a
jakby trzeba było to jeszcze bym napisał sterowanie wiatrakiem :-) Do
tego krótki skrypcik wołający gnuplota na życzenie i widzę kiedy
otworzyłem okno w pokoju, kiedy oglądałem dużo migających bannerów, a
kiedy dysk coś rzeźbił.

--
Pozdrówka,
        Artur