Re: Dziwne rezultaty podkręcania Athlona 1700+

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 00:41:29 MET

Marcin Wojtczuk wrote:
> Za tydzień spróbuję go jeszcze trochę podciągnąć. Dopiero zaczynam
> przygodę z podkręcaniem...

Napisz potem "Mój pierwszy raz" ;-)

> Z drugiej strony puściłem go o 200MHz
> więcej. Poprzednio miałem procesor 500MHz, więc robi to na mnie duże
> wrażenie. Na systemie mniejsze - nie czuję _żadnej_ różnicy. Więcej mi
> dało podkręcenie magistrali o kilka MHz niż procesora o 200 :)

Proponuję ci zjechać z mnożnikiem do np. 8× i sprawdzić na ile wyżyłujesz
pamięci, zjechać ze 3÷5MHz od taktu, przy którym przekłamania występują w
skali czasu kilkunastu minut, a potem spowrotem kręcić procek. Tylko
zaopatrz się w kopię bezpieczeństwa partycji po której będą leciały
zapisy (systemowa na ogół) i coś do ostrego testowania przepustowości
(Windowsowi w zasadzie wystarczy 3DMark, ale testery patternowe chodzące
pod DOSem są też przydatne).

> Na P4 2GHz i radeonie 9500PRO daje się pograć ;) (bo granie bez FSAAx4 w
> tą grę to trochę koszmarek).

Acha. to "HP" to >5 lat ewolucji tej gry :-)
W NfS2 na iPMMX_at_208MHz i ET6000 dało się spokojnie pograć i nie był
koszmarek :-)))

Powodzenia w nowym hobby :-)

--
Pozdrówka,