Re: USB na przednim panelu obudowy

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 01:00:48 MET

Mumin claimed:
> Mam problem z podłączeniem USB które mam na przednim panelu obudowy nie mam
> pojęcia jak te kabelki z tego portu podpiąć do obudowy. Nie którzy mają
> wtyczke którą sie wpina do obudowy a ja mam jakies kabelki. Pomóżcie

Nie kapuję nic a nic. Masz
a) kabelki wpięte do płyty głównej i nie wiesz gdzie je wpiąć w obudowę
b) kabelki wychodzące z gniazd w obudowie i nie wiesz gdzie je wpiąć na
   płycie
c) kabelki nie wpięte ani do obudowy ani do płyty ?

W przypadku a: kombinuj ;P
W przypadku b: przeczytaj manual do płyty głównej
W przypadku c: to co w b; potem kombinuj ;))

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
When was the last time you did something for the first time ?