Re: Dziwne rezultaty podkręcania Athlona 1700+

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 23:45:42 MET

Artur Gawryszczak claimed:
> To dobrze - to znaczy, że na razie limituje cię V_core, a nie np.
> stabilizatory napięć. Radiator byłby ciepławy dopiero jakbyś jakoś
> konkretnie zwięczył moc wydzielaną na procku, o połowę, albo i lepiej, a
> nie jakieć 5, czy 8% ;-)

Za tydzień spróbuję go jeszcze trochę podciągnąć. Dopiero zaczynam
przygodę z podkręcaniem... Z drugiej strony puściłem go o 200MHz
więcej. Poprzednio miałem procesor 500MHz, więc robi to na mnie duże
wrażenie. Na systemie mniejsze - nie czuję _żadnej_ różnicy. Więcej mi
dało podkręcenie magistrali o kilka MHz niż procesora o 200 :)

> Grałem w NfS2, było fajne. To "HP" to tak dużo daje? ;-)

Na P4 2GHz i radeonie 9500PRO daje się pograć ;) (bo granie bez FSAAx4 w
tą grę to trochę koszmarek).

> Phi, +10% ;-) Dla mnie +1/3 to jest dopiero zadowalający wynik O/C.

Dopiero zaczynam... Narazie podkręcam żeby poprawić sobie humor :>

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
When was the last time you did something for the first time ?