Re: plyta, grafika, moze jeszcze cos innego?

Autor: Hippo (hungry_hippo_at_NOSPAMbox43.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 15:15:28 MET

Użytkownik "MaPia" <mapia2_at_box43.pl> napisał

> sprawdx wartosci zasilania, 8500 sa proadozerne wiec moze pomimo tego ze
> Enlight moze cos jest nie tak z zasilaczem. pozycz o d kogos inny zasilacz
> urucho system, jelsi wszystko bedzie OK to masz rozwiazanie, jesli nie to
> szukaj dalej. Ale skoro ta karta na inych systemach(komputerach) idzie OK
> albo zasilacz albo cos z twoim systemem.

Sprawdzilem inny zasilacz - to samo. Sprawdzilem inna pamiec - to samo.
Sprawdzilem nawet inna plyte glowna (!!!), bez reinstalki systemu sie nie
obylo, ale.... to samo. Jedynym niewymienionym elementem jest dysk - seagate
30GB, ale poki co nie mam mozliwosci sprawdzenia innego. Czy to moze chocby
teoretycznie byc wina dysku? Wysiadam juz.... dzieki zaprzyjaznionemu
sklepowi sprawdzilem w sumie ze 4 grafiki, 2 zasilacze, i jedna plyte
glowna. Cala reszte powypinalem, i wciaz jest to samo. Bylem przekonany ze
to wina plyty, ale przed chwila skonczylem instalowac XP i problem wciaz sie
pojawia.... Dysk podczas pracy nie sprawia najmniejszych problemow. Co
robic?

--
pzdr.
Hippo