Re: To jak to w koncu jest.....[Maxtor vs. WD]

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 15:24:11 MET

"Wnusiu" napisal(la) dnia 2003-02-04 14:22, te oto slowa:

> ....oplaca sie kupowac Maxtora 80 GB z 8 MB cache czy lepiej WD 80 GB z tym
> samym cachem? Zastanawiam sie miedzy tymi dwoma.

Maxtor DiamondMax Plus 9+ jest konstrukcja dosc mloda i wydajniejsza od
produktu WD-la. WD800JB pomimo swojego wieku, jest nadal bardzo wydajnym
napedem w swojej klasie. ;-)

> Ktos mial jakies nieprzyjemne doswiadczenia z tymi dyskami?
> Czytalem, ze tym Maxtorom sypia sie bad sectory? Ile w tym jest prawdy?

Z tym bywa roznie.

Ostatnio zaczynaja pojawiac sie niepokojace sygnaly o zwiekszonej
awaryjnosci serii DM 8/9 (napedy te jeszcze zbyt krotko znajduja sie w
sprzedazy, by w sposob _obiektywny_ potwierdzic te informacje).

--
Best regards, Kosh                      http://khn.multinet.pl/ftp/
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"