Re: plyta, grafika, moze jeszcze cos innego?

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 13:55:50 MET

Użytkownik "Hippo" <hungry_hippo_at_NOSPAMbox43.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam nastepujacy problem ze sprzetem i ciezko mi znalezc winowajce.
Postaram
> sie opisac go jak najdokladniej. Komputer z karta Radeon 8500 Vivo nie
> zawsze chce sie uruchomic, pada najczesciej w ostatniej fazie uruchamiania
> win xp pro pl, kiedy nastepuje zmiana z czarnego ekranu z logo i
biegajacymi
> kwadratami na wlasciwy pulpit - pojawia sie wowczas czarny ekran z kilkoma
> kolumnami ok centymetrowych paskow wysokosci pixela. Po tym nawet reset
nie
> pomaga, komputer sie nie bootuje. Dopiero wylaczenie i wlaczenie pomaga.
Od
> czasu do czasu zdarza sie 'nieprawidlowy dysk-wymien i nacisnij dowolny
> klawisz', i tu tak samo pomaga tylko wylaczenie komputera na chwile.
Kwestie
> [...]
>
> Wszystko jest nowe, problem pojawil sie od razu po wlozeniu tego Radeona,
> poprzednio przez jakis czas pracowalem na VE i wszystko bylo w porzadku
> (jesli chodzi o uruchamianie, problem z pamiecia czy z zasilaczem rowniez
> wtedy wystepowal).
>
> Problem w tym jest taki, ze praktycznie kazda czesc kupowalem gdzie
indziej,
> wiec sam musze znalezc winowajce, a pomysly juz mi sie skonczyly. Moze
> akurat ta plyta i ta karta bardzo sie nie lubia i nijak sie nie da zmusic
> ich do poprawnej wspolpracy?
>
> Bardzo prosze o pomoc, i z gory dziekuje

sprawdx wartosci zasilania, 8500 sa proadozerne wiec moze pomimo tego ze to
Enlight moze cos jest nie tak z zasilaczem. pozycz o d kogos inny zasilacz i
urucho system, jelsi wszystko bedzie OK to masz rozwiazanie, jesli nie to
szukaj dalej. Ale skoro ta karta na inych systemach(komputerach) idzie OK to
albo zasilacz albo cos z twoim systemem.

MaPia