Re: odprawa celna powracajacego dysku na gwarancji

Autor: Bartosz Maruszewski (bart_at_diament.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 15:14:43 MET

Albercik <leno_at_wp.pl> wrote:

> W praktyce - mialem podobna sytuacje, i jak pani z firmy przewozowej
> zadzwonila do mnie z podobna informacja jaka Ty otrzymales - po krotkiej
> rozmowie i stwierdzeniu ze mi sie nie oplaca odbierac tego dysku bo nie jest
> on az tyle wart - pani stwierdzila ze mozna napisac list-pismo do UC o
> tresci (mniej wiecej) - Prosze o dodanie Paczki numer cos tam cos tam do
> przesylki kurierskiej (czy jakos tak). Dokladnie mi mowila co napisac. I po
> kilku dniach paczuszka przyszla bez dodatkowych kosztow.

No niestety. Ta Pani najwidoczniej nie chce sobie robic dodatkowej
pracy, bo stwierdzila kategorycznie, ze NIE MA INNEJ mozliwosci.
Pozostaje chyba odebrac (wyjdzie jakies 80 PLN, co i tak za 20 GB dysk
SCSI zamiast 9 GB jest malo) i ewentualnie potem ich skarzyc gdzies.

> Dear Sir

> The repaired replacement unit is with a different serial number.
> On the paperwork, it will say that it is a replacement-repaired unit.

No.. I tak w papierach jest napisane. Ale kobieta nie ma papierka
AH/7354-1/34-F/45 i KONIEC. NIE MA DYSKUSJI.

> I tego sie trzymaj - a jak oni zaplacili to - dlaczego zrobili to bez Twojej
> zgody? Jeli cos, to bedziesz musial odebrac paczke i ewentualnie napisac
> potem pisamo do UC z prosba o zwrot tego cla z takich a takich powodow.

Obawiam sie, ze jak juz im wysle upowaznienie do ,,dokonania powinnosci
celnych'', to potem sobie bede mogl wszystkicmi rachunkami... no...
A jak im nie dam upowaznienia, to jeszcze zaplace za przetrzymywanie
towaru.

Bartek M.

--
____  _____  ____ # Bartosz Maruszewski     B.Maruszewski_at_jtz.org.pl
   |    |      /  # Zalozyciel projektu JTZ:  http://www.jtz.org.pl/
   |    |     /   # moja strona:       http://www.jtz.org.pl/bartek/
\__|    |    /___ # Tel. +48 501 453 621    ICQ: 23261748
          "Sztuka życia - to cieszyć się małym szczęściem"