Re: HP Laserjet 5L

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom_at_a3.pl.123)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 21:21:52 MET

> nastepujaco. Wydruki sa bardzo ladne, tylko co pewien odcinek, jakies 5-6 cm
> na kartce robi sie plamka, zawsze w tej samej osi.

Uszkodzenie (plama) na bebnie. Mozna sprobowac umyc, ale jak sie z niego
sypie - do kosza (oh nie, przepradzam - wyslac do firmy skupujacej) i
kupic nowy. jak bedziesz eksploatowac uszkodzony cartridge mozesz
uszkodzic drukarke.

> I takie pytanie dodatkowe. Ile stron mozna wydrukowac taka drukarka w
> odniesieniu do przecietnych atramentowek? Pewnie pojemnosci i tych i tych
> bywaja rozne, wiec nie chodzi mi o jakies precyzyjne dane, tylko zupelnie
> "mniej wiecej", chodzi o rzad wielkosci.

2500-3000 stron tekstu (przy 5% pokryciu tonerem - czarne). Na stonie
producenta masz instrukcje obslugi a w nich dokladne dane.

Tom