Re: HP Laserjet 5L

Autor: Hippo (hungry_hippo_at_NOSPAMbox43.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 21:32:01 MET

Uzytkownik "Tomasz Jurgielewicz" <tom_at_a3.pl.123> napisal

> Uszkodzenie (plama) na bebnie. Mozna sprobowac umyc, ale jak sie z niego
> sypie - do kosza (oh nie, przepradzam - wyslac do firmy skupujacej) i
> kupic nowy. jak bedziesz eksploatowac uszkodzony cartridge mozesz
> uszkodzic drukarke.

Czyli jak rozumiem winny jest sam kartridz, i po wymianie na nowy wszystko
powinnno byc ok? Czy beben to ten zielony walek widoczny po odchyleniu
oslonki? Jesli tak, to z wierzchu wyglada na nieuszkodzonego, powierzchnia
jest w porzadku. Nie wiem, zgaduje, moze to jednak nie to? Czy tez
uszkodzenie jest, mimo ze wyglada ok?

--
pzdr
Hippo