Re: Kalibracja baterii w laptopie ....

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom_at_a3.pl.123)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 21:17:53 MET

> Jak ponownie skalibrować baterię w laptopie ? Wydaje mi się że obecna
> kalibracja już niewiele jest warta ze względu na zużycie baterii.

Kalibrację, a bardziej poprawnie formowanie akumulatora (nie baterii)
wykonuje się przy fabrycznie nowym - nigdy nie ladowanym. Twojemu może
tylko pomóc regeneracja na specjalistycznym przyrzadzie. Niestety szansa
na powodzenie tej akcji jest nieduza. Istnieje ryzyko dokumentnego
zniszczenia. Szczegolnie jesli to np 4-5 letni akumulator.

Tomasz