Re: mam zabezpieczony HDD- hasłem !!!!

Autor: Andrzej (kiloh_at_REMOVE-THISastercity.net)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 20:52:45 MET

Andrzej wrote:

> Nie, nie wystarczy. Nawet podmiana całej elektroniki
> nic nie daje. Jeśli dysk na gwarancji - do wymiany,
> jeśli sprzedający na Allegro nie poinformował o tym
> przed sprzedażą - wada ukryta dyskwalifikująca
> towar.
no ale wjaki sposob mozna zalozyc haslo na dysk?
jest to dlamie nie pojete.. przeciez jak ten laptop
musial zabezpieczenie zapisac na dysku wiec jesli je zapisal
to dlaczego nie mozna poprostu skasowac calej zawartosci dysku
czy nawet niskopoziomowo go zformatowac?
hm.. a wogule to mowimy o dysku ibma czy wszystkich dyskach?

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'