Re: mam zabezpieczony HDD- hasłem !!!!

Autor: Andrzej (niepodaje_at_spam.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 20:57:27 MET

Użytkownik "Andrzej" <kiloh_at_REMOVE-THISastercity.net> napisał w
wiadomości news:3E5E6C8D.7B458451_at_REMOVE-THISastercity.net

> no ale wjaki sposob mozna zalozyc haslo na dysk?
> jest to dlamie nie pojete.. przeciez jak ten laptop
> musial zabezpieczenie zapisac na dysku wiec jesli je zapisal
> to dlaczego nie mozna poprostu skasowac calej zawartosci dysku
> czy nawet niskopoziomowo go zformatowac?
> hm.. a wogule to mowimy o dysku ibma czy wszystkich dyskach?

Nie wiem jaki dysk ma Jarek, ja mówię o IBM'ie.
Takie "cudo" zrobiło się mojemu koledze. Rozmawiał
on z przedstawicielem producenta (IBM) który
potwierdził, że *zdarzają* się takie przypadki, Jemu
zależało na odzyskaniu danych firmy które się na tym
dysku znajdowały, ale nawet po wymianie elektroniki
nadal nie można było odpalić HDD. Kumpel stracił
dane, a dysk poszedł do gwarancyjnej wymiany.

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"Istnieją trzy rodzaje kłamstw - kłamstwa odruchowe,
 kłamstwa powszechne oraz testy komputerowe."