Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 14:56:22 MET

On Thu, 27 Feb 2003 14:27:24 +0100, [> MAK <] wrote:

[...]
> Kupując jednak Intela mam zero stresiku,m że coś będzie nie
> tak.

To samo mówili kupujący pierwsze wersje Pentium...;)

> Do tego płyta na Intelu i spokojny sen na następne 3-4
> latka... do czasu zmiany na jakieś nowe Pentium 6....

Dokładnie to samo: procesor AMD i płyta na chipsecie AMD...Nie jakieś
SIS'y, czy inne takie...

> A poza tym na grupi ejest 70% postów na temat sposobu
> poprawnego uruchomienia jakiegoś zestawu na Athlonie lub
> Duronie (tudzież Radeonie... ).

I to wina procesorów, tak ?

> A o problemach z P4 to raczej cicho, płyty na Intelu też
> jakieś niewidoczne, dziwne....

Ktoś tu niedawno marudził, że Tuner TV mu nie działa. Mi działa: co AMD
to AMD...

> pewnie ich użytkownicy są tak zdołowani niemocą sprzętu i
> jego drożyzną, że boją sie zapytać na grupie. Uf!

Nie: drożyzną. Kiepskim stosunkiem wydajność/cena...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!