Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 09:49:48 MET

[> MAK <] claimed:
> Co do expertów z różnych sklepów - nie interesują mnie ich
> opinie.Do AMD jestem zrażony ze względu spore problemy jakie
> do nie
> dawna miała ta firma...Mogę się zgodzić, że Athlony i nowe
> Durony są ok- niech
> sobie są!

Ati też do niedawna miała problemy.

> Kupując jednak Intela mam zero stresiku,m że coś będzie nie
> tak. Do tego płyta na Intelu i spokojny sen na następne 3-4
> latka... do czasu zmiany na jakieś nowe Pentium 6....

Fear Uncertainity Doubt. PW!

> A poza tym na grupi ejest 70% postów na temat sposobu
> poprawnego uruchomienia jakiegoś zestawu na Athlonie lub
> Duronie (tudzież Radeonie... ).
> A o problemach z P4 to raczej cicho, płyty na Intelu też
> jakieś niewidoczne, dziwne....
> pewnie ich użytkownicy są tak zdołowani niemocą sprzętu i
> jego drożyzną, że boją sie zapytać na grupie. Uf!

Powinienem Cię splonkować, ale nie każdy musiał przechodzić w szkole
kurs statystyki, więc będą tylko sygestie do przemyślenia:
1. Czy nie uważasz, że w większej populacji, licząc błędy na sztuki,
będzie ich więcej niż w mniejszej ?
2. Czy zauważyłeś, że AMD kupują raczej osoby znające się na sprzęcie
albo myślące że się znają ?
3. Czy wiesz, że skutkiem samodzielnego dłubania są posty na grupie ?
Czy wiesz, że na grupę pisują osoby lubiące dłubać samodzielnie ?
4. Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że gro sprzedawców wciska lamerii
Celerony? Lameria z definicji nie wie co to usenet.
5. Czy zdajesz sobie sprawę, że w grupie osób dłubiących w sprzęcie na
Intela stać tylko tych, którzy dobrze na tym zarabiają == znają się na tym ?
6. Czy nadal uważasz, że użytkownicy Intela i AMD są tak samo
reprezentowani na grupie ?
7. Czy wiesz że nierówna reprezentacja grup UNIEMOŻLIWIA dokonanie
porównania rozkładów ?

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]